Veel gestelde vragen

 

Muurstickers algemeen
 

Op welke ondergrond kan ik een sticker plakken?
De sticker kan op bijna iedere gladde ondergrond geplakt worden. Bijvoorbeeld glas, geverfd hout, gestucte muren, glad behang, metaal. Maar ook bijvoorbeeld op tegels in de badkamer of de douchecabine. 

Op afneembare muurverf plakken  muurstickers niet. Dit komt door de siliconen die in deze verf verwerkt zijn. Heeft u net geverft? Wacht dan zeker 6-8 weken met plakken.
Ook op spachtelputz, structuurbehang of grof gestucte muren blijven muurstickers slecht plakken.

Als je twijfelt kun je bij ons altijd een teststicker bestellen om te kijken hoe het plakt op de door jou gewenste ondergrond. Hiervoor rekenen wij € 1,00.


De sticker blijft aan het aanbrengpapier plakken. Doe ik het wel goed?
Het aanbrengpapier (transferpapier) wat over de sticker geplakt zit, is speciaal gemaakt voor het aanbrengen van de stickers. Wanneer de muursticker er niet goed vanaf komen, komt dat doordat de ondergrond waarop geplakt wordt niet geschikt is om te beplakken. Voor meer informatie zie vraag hierboven.

Is de sticker ook geschikt voor buitengebruik?
Ja, al onze stickers zijn ook geschikt voor buitengebruik. Ze zijn waterbestendig. Na ongeveer 3-5 jaar kan de kwaliteit af gaan afnemen. Plak wel op de juiste ondergrond (zie vraag 1)

Is het aanbrengen van een sticker moeilijk?
Een sticker plakken is niet moeilijk wanneer je onze plakinstructies volgt. U ontvangt de plakinstructies ook bij uw bestelling. 

Hebben de stickers een achtergrondkleur (bijvoorbeeld wit)?
Nee, onze stickers hebben geen achtergrondkleur, de achtergrondkleur is de kleur van de ondergrond waarop je deze plakt.

Ik wil een sticker in spiegelbeeld bestellen, maar kan dit niet kiezen bij het artikel.
Alle stickers kunnen ook in spiegelbeeld besteld worden. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb een leuke sticker gezien, maar wil graag een aanpassing.
Dat is helemaal geen probleem. Neem contact met ons op om te laten weten wat je precies wilt. De eventuele meerprijs hiervoor gaat altijd in overleg.

Ik zou heel graag van te voren willen zien hoe een sticker er op mijn muur uit zou zien. Kan dat?
Ja, dat laten we je graag zien. Je kunt dat een foto van de muur waarop je de sticker wilt hebben naar ons mailen. Neem hiervoor contact met ons op.  We rekenen hiervoor € 2,00.


Is het mogelijk om een eigen ontwerp aan te leveren?
Natuurlijk. Als u uw ontwerp naar ons wilt mailen dan kunt u contact met ons opnemen. Stuur ons een foto, link of ontwerp en wij maken graag een prijsopgave voor u.

Beschadigt mijn muur als ik de sticker later verwijder?
Alle muursticker die wij maken zijn van een kleeflaag die speciaal gemaakt is om, zonder dat de muur beschadigd, weer weg te halen na een langere of korte tijd.

 

Betalen & bezorgen 


Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard (Mastercard of VISA) en Bancontact.

Wat is de levertijd?
De levertijd is meestal 1 tot 3 werkdagen maar kan, i.v.m. drukte, soms tot 10 werkdagen duren. 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Voor alle bestellingen binnen Nederland geldt dat wij voor € 2,- verzenden. Wij verzenden de meeste bestellingen met pakketpost via PostNL. Hierbij zit standaard een Track & Trace code. 
Kleinformaat muurstickers worden per brievenbuspost verzonden. LET OP: bij brievenbuspost krijgt u geen Track & Trace code. 
Wij versturen iets als brievenbuspost als de afmetingen niet groter zijn dan 23 x 32,5 cm. 

Kan ik mijn bestelling laten afleveren in België?
Wij versturen ook naar België. De verzendkosten voor België zijn wel hoger. Kijk voor meer informatie bij ons verzend- en retourbeleid.

Waar kan ik mijn Track&Trace code vinden?
De Track&Trace code krijgt u automatisch als uw bestelling met de pakketpost wordt verstuurt. In de meeste gevallen zal het om een pakketje gaan en ontvangt u dus een Track&Trace code.
LET OP: bij brievenbuspost krijgt u geen Track&Trace code. Wij versturen iets als brievenbuspost als de afmetingen niet groter zijn dan 23 x 32,5 cm.

 

Klantenservice
 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dat kan. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wanneer wij al aan het werk zijn voor u kan de bestelling niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.

De sticker die ik zoek staat er niet bij!
Neem dan contact met ons op zodat we wellicht voor u een sticker op maat kunnen ontwerpen.

Ik ben niet helemaal tevreden over mijn bestelling.
Neem dan contact met ons op. We proberen er altijd samen met u uit te komen!

 

Nog geen antwoord op je vraag?

Mail gerust je vraag naar info@stickerkiosk.nl of via het contactformulier.

© 2016 - 2019 Stickerkiosk | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel